reklama

Symbolické vyznanie

Prvé vyznanie (Večná láska) Tajuplnosť Tvojich krásy možno prirovnať k vzácnym dielam maľovaným samotným umelcom, jemnosť ťahov vytvorili Tvoju jedinečnosť a neopakovateľnosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako sa s maliarom spájajú jeho diela,
v láske sa spájajú jedno vo dve telá,
v objatí a v horúcom náručí sa tvorí dokonalý
obraz,
ktorý obdivujem, krása, ktorú ospevujem.
Prudéria či strach z odmietnutia mi bránia
odkryť svoje city, ktoré k Tebe prechovávam?
Či podarí sa mi vyliať svoje srdce do Tvojich dlaní
a poviem, čo tak úpenlivo v sebe skrývam?
A či nevidíš, čo sa so mnou deje?
Nevidíš moje náhle zmeny nálady?
Stačí sa mi len pozrieť do očí
a v tej chvíli budeme navždy spolu zviazaný
spoločným osudom, osudom lásky.

Druhé vyznanie (Skryté myšlienky)

Sedím a premýšľam, kde som urobil chybu,
keď som sa do Teba tak bláznovo zamiloval.
Pokúšam sa zabudnúť, ale to sa nedá,
neviem...moje srdce ma k Tebe stále volá.
Už pri písaní týchto riadkov si uvedomujem,
aký som možno trápny, ale ani byť trápnym či
hlúpym
bláznom bažiacim po Tvojej kráse,
Tvojich nežných čistých dotykoch
mi nezabránia, aby som na Teba nemyslel.
Ani chladné múry nezahasia moju nenaplnenú
lásku,
čo k Tebe už dlhší čas prechovávam.
Okolo je veľa prenádherných a ligotavých hiezd,
no ja som si zo všetkých vybral tú najžiarivejšiu,
ale zároveň môjmu srdcu najvzdialenejšiu...Teba.
Lebo ty si cesta môjho šťastia a svetlo môjho
života,
byť bez Teba je vlastne akoby vôbec nebyť,
preto Ťa mať aspoň na okamich pri sebe je tým
najkrajším snom, s akým by som sa chcel najmenej
raz prebudíť.

Tretie vyznanie (Sen)

Prečo ma ničíš svojou krásou,
svojím prenikavým pohľadom,
neodolateľnou vôňou svojho tela?
Svojou vášňou ma priťahuješ,
ale väčšmi svojimi jemnými,
vlhkými, občas suchými...perami.
Tvoj smiech, milujem, keď sa smeješ,
Tvoja tvár sa rozžiari životom,
pripomínajúc východ slnka.
Tá úôvabnosť ma pohltí a nepustí.
Tvoja tvár je odrazom krištáľu,
jemná, čistá a zároveň nevinná
,,,ako biela ruža,
ktorú každý obdivuje,
ktorá nikomu nedá spávať.
Pre jej majestátnosť a jedinečnosť
sa chcem pomaly dotknúť Tvojej
hebkej zamatovo-bielej pokožky,
odhaliť krivky krehkého tela,
krivky nášho spoločného osudu.
Čakám, ale nič neprichádza,
snívam,,,ako Ťa držím v náruči,
cítim tlkot Tvojho srdca, Tvoj tep
cítim, ako sa mi chveješ v náruči, snívam...Tvoja hudba mi vyhráva,
cítim Tvoj chladný dych na svojich perách.
Ležím vedľa Teba a hľadím Ti do očí,
pripadám si zvláštne,
jedinečne, ale nádherne.
Pocit, dosiaľ pre mňa nepoznaný,
teraz odhalený,,,ale tajomný,
...ako moje myšlienky,
ktoré mi prúdia hlavou a odhaľujú mi otázky,
na ktoré som nikdy nepoznal odpoveď.
Prečo sa pri Tebe cítim ako v raji?
Prečo sme sa vlastne stretli v máji?
Prečo sa vždy v Tvojej blúzkosti chvejem?
Prečo cítim, že zárodok našej lásky sejem?
Prečo sú tu vlastne toľké otázky?
No, aby sme pochopili, že život nejestvuje bez lásky.
Lež to krásne sa mi rozplynie, keď sa ráno svetlom rozvidnie.


Peter Tej

Peter Tej

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz mozno, nieco dobre napisem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu