reklama

Myšlienka

Odpusť mi to, čo vieš len ty a ja, viem, že som Ti nevedome ublížil, nechceme si to povedať...sme dvaja, naše pohľady som vedomky zblížil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

To, čo chcem povedať, vieš,
tajomstva pred nami nie sú žiadne,
ja ľúbim, aj ty, viem tiež,
okamih bez Teba a som na dne.

Pozeráme si do očí...nevidíme nič,
hovoríme spolu...nepočujeme nič,
otvor srdce, priepasť medzi nami znič,
ak si smutná, len plač, ak si šťastná krič.

Pohľad do Tvojich očí mi napovie,
pohladenie Tvojich rúk mi odpovie,
že ma ľúbiš, Tvoje srdce nepovie,
možno raz v budúcnosti...kto vie.

Napriek tomu som stále vedľa Teba,
vždy budem Tvojim stálym prístavom,
mojím snom je popri Tebe vidieť seba,
len premýšlam pri stoles rannou kávou.

Peter Tej

Peter Tej

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz mozno, nieco dobre napisem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu