reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Tej

Peter Tej

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz mozno, nieco dobre napisem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Púť

Peter Tej

Púť

Kráčam poslednou cestou spásy, no pred cieľom zastavil ma prach. Spod zeme spievajú Sirény, tie tajomné, záhadné hlasy, nemám smútok, odišiel i strach, v duši mi spálili morény.

  • 5. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 113x
  • 0
Venované Števke

Peter Tej

Venované Števke

Si mojim anjelom, mojou spásou, si mojim bytím, si mojou krásou, si mojou múzou, ty si mojim snom, si studňa lásky s nekonečným dnom.

  • 5. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 85x
  • 0
Padlý anjel

Peter Tej

Padlý anjel

Prach bielej noci, tichý šepot vetríka, pokryté inovaťou stupaje v snehu. Cítim teplo tela, aj môjho svetríka, no radšej by som pocítil Tvoju nehu.

  • 5. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 81x
  • 0
Myšlienka

Peter Tej

Myšlienka

Odpusť mi to, čo vieš len ty a ja, viem, že som Ti nevedome ublížil, nechceme si to povedať...sme dvaja, naše pohľady som vedomky zblížil.

  • 5. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 85x
  • 0
Venované nikomu

Peter Tej

Venované nikomu

V nekonečnej prázdnote Ťa hľadám, neviem Ťa nájsť, niekam si sa skryla? Pod vetvy iného stromu, hádam? Ja som Ťa ľúbil, ty si verila.

  • 5. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 85x
  • 0
reklama
Symbolické vyznanie

Peter Tej

Symbolické vyznanie

Prvé vyznanie (Večná láska) Tajuplnosť Tvojich krásy možno prirovnať k vzácnym dielam maľovaným samotným umelcom, jemnosť ťahov vytvorili Tvoju jedinečnosť a neopakovateľnosť.

  • 3. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 148x
  • 0
Venované nikomu

Peter Tej

Venované nikomu

V nekonečnej prázdnote Ťa hľadám, neviem Ťa nájsť, niekam si sa skryla? Pod vetvy iného stromu, hádam? Ja som Ťa ľúbil, ty si verila.

  • 3. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 62x
  • 0
Zrada

Peter Tej

Zrada

Je bezodná tma, ktosi sa blíži, telo bezvládne, stojace chromé, bezmocný, ako Ježiš na kríži, iniciály vryté na strome.

  • 3. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 69x
  • 0
Suka

Peter Tej

Suka

Temné šerá skloňujúce sa k lúke, zahaľujú krásu zelených stromov. Musím trpieť pohľady tejto suky, v ulite schovaný utekám domov.

  • 3. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 68x
  • 0
Len

Peter Tej

Len

Dnes som sa prebudil s bolesťou hlavy. Žena je liek? –mám prázdno zo včera. Upadnem do beznádeje zo slávy. Moje srdce? – LEN krvavá diera.

  • 3. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 56x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu